Friday 12 October 2012

Projek cuti Hari Malaysia (Part 2)


Tadaaaaa....
Dah siap fridge magnet untuk family aku!




Ayah + Mak
Kak + Mie + Gee + Ct + Ja + Sopi

Tengok!!! Aku dah lekatkan semua kat peti sejuk rumah aku. Ok tak? Ok tak?  Ye la, memanglah tak secantik dan sekemas crafter-crafter kat luar sana, tak yah la nak bandingkan ngan diorang. huk huk.. Aku buat pon suka-suka jer. At least aku cuba kan. :) Okey, hari tu aku dah cerita pasal parent aku kan. Hari ni nak cerita sikit-sikit pasal adik beradik aku.


+




Akak sulung aku. Dah kahwin and anak nak masuk yang ke lima dah. Means dalam perut ade baby la. hihi. Akak aku keje kat LHDN Temerloh.








Abang aku. Die sekarang keje meniaga barang-barang online. Macam-macam barang kat kedai online die. Nanti senang boleyla jenguk-jenguk yer. Abang aku ni duduk kat Gombak ngan wife die and ada sorang anak perempuan. Tapi InsyaAllah hujung tahun ni tambah lagi sorang.

http://www.ezsave2u.com




Akak aku number 2. Sekarang duk kat rumah tolong mak aku meniaga. Lupe nak bagitau mak aku ade kedai runcit. Memang dari aku lahir lagi mak aku dah usahakan kedai runcit ngan arwah ayah aku. So, now akak aku dan suami dia dah tolong mak aku kat kampong. Akak aku da ade 3 orang anak. Semuanya perempuan. Hope nanti dapat la sorang kumbang diantara bunga bertiga tu.





Akak aku number 3. Stay kat Subang 2. Dah kahwin and ada 2 orang anak lelaki. Akak aku ni tak keje dah, hanya uruskan anak-anak kat rumah. 





Aku. Comel dan Hebat! 









Adik aku. Dulu aku ingat aku bongsu rupa-rupanya ada adik lagi. Ciss  Beza aku and adik aku 10 tahun kot.  Berani-beraninya dia keluar masa aku dah 10 tahun jadi bongsu. hihi.. Adik aku ni sekolah lagi. Die duduk kat asrama tapi dekat je ngan rumah aku kat kampong tu. Tiap-tiap minggu mak aku hantar makanan kat dia. Haha.. Tahun ni dia exam PMR. Hope die berjaya la yer.



Dari atas : Sopi + Mie
Dari bawah : Aku + Ct + Kak + Gee

Inilah story tentang family aku! Walaupon tak sebesar family orang lain, tapi aku bersyukur dikurniakan family yang memahami dan aku bahagia bersama mereka semua. 
Wassalam.


No comments:

Post a Comment