Thursday 14 February 2013

Meet my Molly..

Tiada apa yang mampu menggembirakan kita selain melihat satu persatu impian yang kita idamkan tercapai kan. Begitu jugak aku. Impian aku nak beli kereta dah pon terlaksana. Biar pon lambat tapi aku gembira sebab aku beli kereta idaman aku dengan titik peluh aku sendiri tanpa mengharapkan ihsan orang lain. Betul lah kata pepatah, "Nak seribu daya, tak nak seribu dalih" Lepas ni senang lah nak bawak mak aku pergi jalan-jalan. Eh, lupa plak, aku namakan kereta aku Ms Molly tau. hehe..

Tapi, first time aku naik kereta ni, tiba-tiba jer air mata ni mengalir, aku tak cakap pape pon, tapi en bf dah tegur, die cakap kalau ingat kat arwah ayah, sedekahkan Al-Fatihah and banyakkan doa untuk dia. Emmm..macam tau-tau je aku sedih and teringatkan arwah ayah. Ye la, dulu aku dah pasang impian dah nak tunjukkan kereta aku kat arwah ayah. Nak tunjuk aku dah berdikari and boleh beli kereta sendiri. Dah boleh diharapkan bila orang suruh drive. Dah boley bawak adik jalan-jalan naik kereta. Tapi, semua tu dah tak kesampaian. Takpelah, yang pergi tetap pergi, yang hidup kena teruskan kehidupan. Aku redha Ya Allah. Semoga ayah tersenyum di sana. Al- Fatihah.










Emm.. Aku takot plak if ada tersalah anggap plak bila tulis entry camni. Aku just nak share rasa gembira aku ngan kawan-kawan jer. Takde maksud lain pon okey. Jumpa di lain masa yer. 
Babai.

No comments:

Post a Comment