Thursday 29 November 2012

Gala Premiere Lagenda Budak Setan 2


Haloo.. 
Hari selasa 27 Nov, after balik kerja aku sempat lari kejap pergi preview Lagenda Budak Setan 2 kat GSC Pavillion . Aku pergi sana naik monorail. Housemate aku, Angah datang dari rumah untuk join aku sekali kat sana nanti. Actually, preview start pukul 9 malam. Tapi, sebab haritu hujan lebat giler, preview postpone sampai jam 10 tau! Adoii, lama sangat kena tunggu.



cekak pinggang utk effect kurus yer..
with Angah

Barisan pelakon utama, Bront Palare, Maya Karin n Farid Kamil

Ning Baizura nyanyi lagu OST "sejati"

Adira, putih betul dia, nyanyi OST gak. 

Ngan adik Mia yang comel !

After dah habis tengok, aku rasa cerita ni ok je la. Tapi most review yang aku baca cakap cerita ni best sangat. Lain orang lain cita rasa kan or maybe aku ni kurang pandai menilai filem kot. hahaha.. Bagi aku jalan ceritanya mendatar sangat. Tapi aku tak maksudkan cerita tu tak best langsung la. Pelakon-pelakon dia semua hebat-hebat. Lakonan diorang semua mantap-mantap la, cuma maybe sebab cerita ni adaptasi dari novel, so, jalan cerita dia nampak macam nak cepat jer. Itu pendapat aku la. Ada gak part yang sedih sikit, kira ok la kan. Hehe..Bagi siapa-siapa yang pernah baca novel dia, aku tau korang mesti tunggu nak tengok cerita ni sebab yang aku tau cerita ni sebijik dalam novel. Takda tukar jalan cerita langsung. Pape pon, selamat menonton Lagenda Budak Setan 2 di pawagam berhampiran anda bermula 29 November ni.

Babai..

No comments:

Post a Comment