Wednesday 18 September 2013

BFF Wedding!!

Seminggu selepas raya haritu, aku dengan kawan-kawan aku telah terbang ke Sabah untuk majlis perkahwinan IZYAN HAZWANI. Kami panggil dia Izzy. Dia la antara salah seorang kawan baik aku masa study dulu. Tak pernah sangka dia kahwin dulu antara kami semua. Sedih plak rasa sebab dia dah tak boleh join geng single lagi.. Waaaa..sedih sangat.. Ni nak kena cepat-cepat kahwin ni.. 

Tiga serangkai.. skang dah tinggal dua rangkai jer..
Our friendship is awesome!!



Izzy,
Selamat Pengantin Baru..
Selamat bergelar isteri pada pujaan hati..
Selamat memikul tanggungjawab bersama kekasih abadi..
Aku doakan dikau bahagia..
Aku doakan moga tiada sengketa..
Moga kasih abadi hingga hujung nyawa....

Selamat berbahagia sahabat!!
much love..

xoxo

No comments:

Post a Comment